Voor het eerst sinds enkele jaren start KPN een TV-campagne gericht op de zakelijke markt. In deze ‘Voel je vrij’ campagne staat technische vooruitgang centraal en de daarbij aansluitende zakelijke ICT-producten en -diensten die KPN biedt om ondernemers, van ZZP tot grootzakelijk, verder te helpen.
In de campagne, die hoofdzakelijk te zien is op TV en online, spelen vader en zoon de hoofdrol. De zoon geeft zijn vader een rondleiding in virtual reality door het nog te bouwen nieuwe bedrijfspand van het familiebedrijf. Daarnaast is er een speciale virtual reality ervaring ontwikkeld als interne kick-off en voor zakelijke KPN-klanten.
Focus op het realiseren van nps, afzet- en omzettargets van het strategisch doelportfolio door het verhogen van de verkoopeffectiviteit en klantgerichtheid bij de top 50 KPN Business Partners d.m.v. het ontwikkelen van een sales formule (KPN Excellence) waardoor de visie van een blijvend marktleiderschap wordt geborgd binnen de klantsegmenten SME & LCE. Verantwoordelijk voor het strategisch beleid en het ontwikkelen van een effectief partner programma, gericht op new business, churn reductie, cross-/upsell en nps.