Wellicht komt het u bekend voor als datum: 25 mei 2018. Op die datum treedt de nieuwe privacywetgeving in werking, beter bekend als “algemene verordening gegevensbescherming” (AVG) of internationaal als “general data protection regulation” (GDPR). De verordening raakt alle data in de organisatieprocessen, waaronder met name marketing.
Met de AVG/GDPR Marketing Proof Strategie van Juul Consultancy ligt de focus om stapsgewijs een traject binnen uw organisatie te doorlopen met als doel om compliant te worden aan de nieuwe wetgeving AVG/GDPR t.a.v. de meest relevante marketing aspecten. Want juist in marketing is de verandering enorm. Het wijst erop dat als u het heeft over de AVG/GDPR, u praat over de toekomst van digital marketing. Dit heeft impact op wat u precies mag doen met de data die u verzamelt en verwerkt.
De consequenties overzien is noodzakelijk om tijdig klaar te zijn binnen uw organisatie voor AVG/GDPR, zoals bijvoorbeeld: (digitale-) formulieren, opt-in’s, trackingscripts als Google Analytics, profiling ,targeting en remarketing.
De AVG/GDPR Marketing Proof Strategie van Juul Consultancy bestaan uit de volgende marketing onderdelen:
1. E-mail Marketing Flows
2. Analytics, dataverzameling en beveiliging
3. Advertentietargeting en tools van andere partijen
4. Privacystatements, disclaimers en de gebruiker in controle
5. Verwerkersovereenkomsten met partners
Uiteraard is het ook mogelijk om bovengenoemde onderdelen van het AVG/GDPR Marketing Proof Pakket los af te nemen bij Juul Consultancy!
Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.