Content Marketing
Wij adviseren en begeleiden Axoft IT & Telecom structureel bij het creëren van de juiste content. Hierbij ontwikkelen wij content om een relevante dialoog met de doelgroep tot stand te brengen binnen de gehele customer journey.
Wij geven Axoft IT & Telecom eveneens advies over de content die ontwikkeld moet worden en in welke vorm deze content het beste aangeboden kan worden bij media en/of hoe deze optimaal gepresenteerd kan worden. Vanuit de contentmarketing ondersteuning die wij aanbieden, helpen wij Axoft IT & Telecom om up to date te blijven over de laatste trends op het gebied van effectieve content creatie en contentplanning.
Wij ontwikkelen een contentkalender, creëren de content en zorgen voor de content verspreiding voor Axoft IT & Telecom. Vastgestelde KPI’s worden ondergebracht in het fasemodel, bestaande uit de Touch, Tell en Sell fase. Het bereiken van de doelgroep (‘Touch’), het bieden van meer informatie en het nadrukkelijk aanbieden van de producten of diensten (‘Tell’) en het overgaan tot verkoop (‘Sell’) zijn dan ook belangrijke onderdelen van de contentmarketing strategie en content creatie voor Axoft IT & Telecom. Met ons advies, begeleidingen ondersteuning bij contentmarketing wordt het resultaat van contentmarketing activiteiten meetbaar met behulp van KPI’s en is inzichtelijk hoe de content presteert en hoe deze content bijdraagt aan betere online marketing resultaten voor Axoft IT & Telecom.